Shop Mobile More Submit  Join Login
HOLY SHIT THIS IS AWESOME by FizTheAncient HOLY SHIT THIS IS AWESOME by FizTheAncient
[link]

make something with it

its like mspaint for retards
Add a Comment:
 
:iconlister96:
lister96 Featured By Owner Nov 25, 2010
what the hell just happened?????
Reply
:icondarkshadowwolf:
DarkShadowWolf Featured By Owner Nov 11, 2009  Hobbyist Digital Artist
LOL, faggot crunch
Reply
:iconmsboo:
Msboo Featured By Owner Oct 20, 2008
those flowers are scewed
Reply
:iconsoul-the-mysterious:
Soul-the-Mysterious Featured By Owner Oct 10, 2008
you better put some water and that damn shit XD

"Fiz tested, faggots approved."
Reply
:iconmoonie-b:
Moonie-B Featured By Owner Oct 2, 2008  Hobbyist Digital Artist
Holy butt I almost ralfed from laughing
Reply
:icontyedus:
Tyedus Featured By Owner Sep 24, 2008
that's the funniest thing I've seen all week :)
Reply
:iconwinatikathejawa:
WinatikaTheJawa Featured By Owner Sep 17, 2008
:3 PPPHHHFFWAHAHAHA!!:rofl:
Reply
:icondiamond-blood:
DiAmOnD-bLoOd Featured By Owner Jun 25, 2008
Faggot crunch? I'd eat it
Reply
:iconandyxp:
AndyXP Featured By Owner Jun 5, 2008   Interface Designer
SUPER WIN. 8D
Reply
:iconandyxp:
AndyXP Featured By Owner Jun 4, 2008   Interface Designer
CRUNCH FAGGOT, HORF. ಠ_ಠ
Reply
:iconjussiah:
Jussiah Featured By Owner Feb 10, 2008
FAGGOT CRUNCH!

IT'S FAGGOTIZING, CAPTAIN !
Reply
:iconfoxnede:
FoxNede Featured By Owner Feb 9, 2008
[link] I planned on doing a whole series of these but I fell asleep at the keyboard.

OH WELL. MOAR LATER.
Reply
:iconfiztheancient:
FizTheAncient Featured By Owner Feb 9, 2008  Hobbyist Digital Artist
lmfao i love the bees ones
Reply
:iconfoxnede:
FoxNede Featured By Owner Mar 9, 2008
I added moar c:
Reply
:iconfoxnede:
FoxNede Featured By Owner Feb 8, 2008
Fuck yeah. FAGGOT CRUNCH!
Reply
:iconaquatic-chibiwolf:
Aquatic-Chibiwolf Featured By Owner Feb 3, 2008
OH JESUS YES.
Reply
:iconredesignated:
Redesignated Featured By Owner Feb 1, 2008  Student General Artist
What... in... the... hell... just... happened? [e_____O]
Reply
:iconizzy-da-troubelsome:
izzy-da-troubelsome Featured By Owner Jan 31, 2008
...wtf?
Reply
:iconiceedahedgehog:
IceeDaHedgehog Featured By Owner Jan 31, 2008  Hobbyist General Artist
I shat roffle.

Tis awesomeness.
Reply
:iconhi-i-am-nick:
Hi-I-Am-Nick Featured By Owner Jan 31, 2008
I love it too
Reply
:iconfiztheancient:
FizTheAncient Featured By Owner Jan 31, 2008  Hobbyist Digital Artist
lol at the pictures you did with them

btw i kept seeing your SAKURAAAAI comic on /v/ yesterday. :>
Reply
:icontryagainprod:
tryagainprod Featured By Owner Jan 30, 2008
This is the most disturbing thing I've ever seen in my life. You should not be proud of it.

But I laughed so hard.

Epic win.
Reply
:iconizzy-da-troubelsome:
izzy-da-troubelsome Featured By Owner Jan 30, 2008
...wtf?
Reply
:iconteddyscares:
Teddyscares Featured By Owner Jan 29, 2008
Lol I had some for brekfest

[link]
Reply
:iconlegionfox:
Legionfox Featured By Owner Jan 29, 2008
i have no idea what's going on, but it's funny anyway
Reply
:iconfuzzballfox:
Fuzzballfox Featured By Owner Jan 29, 2008
But how will the retards be able to paste this into their graphics editor? o_o HOW?!!!!11shift
Reply
:iconsirlulzalot:
SirLulzAlot Featured By Owner Jan 29, 2008
GIVES ME MOAR FAGGOT CRUNCH BETCH!!!!
Reply
:iconamaranth-pink:
Amaranth-Pink Featured By Owner Jan 29, 2008
HAH MS Paint for retards :D
Reply
:iconleetmonkey:
Leetmonkey Featured By Owner Jan 28, 2008
Sit down ya'll, and have a nice bowl of Faggot O's!

"These aren't O's!!!!1!!1!0!!"

I hope I don't get caaaaught!
Reply
:iconsweetietweety111:
sweetietweety111 Featured By Owner Jan 28, 2008
lmao at faggot crunch and the last panel
Reply
:iconshadogal94:
Shadogal94 Featured By Owner Jan 28, 2008
they're so addicting FJGJLSDKGMMLN
i love the last panel <3 it made me laugh to facking much lol
Reply
:iconmirina-fox:
mirina-fox Featured By Owner Jan 28, 2008
Lmao Faggot Crunch
It's the breakfast of champions.
Reply
:iconsparkytk:
SparkyTK Featured By Owner Jan 28, 2008
The magical world of Kid Pix? 8D
Reply
:iconbobthedancingflea:
bobthedancingflea Featured By Owner Jan 28, 2008
THIS HELPS ME ACCURATELY REPRESENT THE HARD TIME I AM GOING THROUGH. ;A;

[link]
Reply
:iconfiztheancient:
FizTheAncient Featured By Owner Jan 28, 2008  Hobbyist Digital Artist
lmfao
Reply
:iconaurora-fox:
Aurora-Fox Featured By Owner Jan 28, 2008  Hobbyist Artist
[link]

[link] (NSFW?)
Reply
:iconfiztheancient:
FizTheAncient Featured By Owner Jan 28, 2008  Hobbyist Digital Artist
fuck yes
Reply
:icondiablozero-godofhell:
This just cheered me up in all seriousness.. XDD
You're awesome.
Reply
:iconmintystitch:
MintyStitch Featured By Owner Jan 28, 2008  Hobbyist Artisan Crafter
Ah hah, oh god <3
Reply
:iconpuritylf4:
puritylf4 Featured By Owner Jan 28, 2008
God I love these to no ends lol
Reply
:iconfyzel:
Fyzel Featured By Owner Jan 28, 2008  Student Traditional Artist
THIS EXPLAINS EVERYTHING
Reply
:iconcybershadic:
cybershadic Featured By Owner Jan 28, 2008
OoooooooooooK?... WTFF!
Reply
:iconangelofperfectchaos:
AngelOfPerfectChaos Featured By Owner Jan 28, 2008  Hobbyist Digital Artist
[link]
OSHI
Reply
:iconfiztheancient:
FizTheAncient Featured By Owner Jan 28, 2008  Hobbyist Digital Artist
rofl
Reply
:iconangus-nitro:
Angus-Nitro Featured By Owner Jan 28, 2008  Student General Artist
ok what the fuck ? O___________________o
Reply
:iconhathor-the-queen:
Hathor-the-Queen Featured By Owner Jan 28, 2008
[link]
am i doing it right
Reply
:iconfiztheancient:
FizTheAncient Featured By Owner Jan 28, 2008  Hobbyist Digital Artist
holy fuck yes
Reply
:iconrythmear:
Rythmear Featured By Owner Jan 28, 2008  Hobbyist Writer
WUT?
Reply
:iconmungoman48:
mungoman48 Featured By Owner Jan 28, 2008
omg ilu
Reply
:iconhathor-the-queen:
Hathor-the-Queen Featured By Owner Jan 28, 2008
LOL SO THAT'S WHAT YOU EAT.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
January 28, 2008
Image Size
71.0 KB
Resolution
433×1384
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
9,181
Favourites
73 (who?)
Comments
52
Downloads
1,347
×